Hangende oogleden liften zonder operatie

Je blik en gezichtsuitdrukking zijn bepalend bij een eerste indruk. Dan is het natuurlijk fijn als je er vrolijk en sprankelend uit ziet. Hangende oogleden zorgen voor een sombere en vermoeide blik. Daarom kiezen jaarlijks duizenden mensen voor een effectieve cosmetische ingreep om hangende oogleden te laten liften.

De oorzaak van hangende oogleden

Er zijn twee veelvoorkomende redenen waardoor hangende oogleden ontstaan. Een van de redenen is een medisch probleem. Door een medisch probleem kunnen ontstekingen, vochtophopingen, oogkasaandoeningen en spierziekten hangende oogleden veroorzaken.

De meest voorkomende reden is echter veroudering. Ouder worden heeft invloed op je huid, spieren en vet rondom je ogen. Het is dus niet gek dat je oogleden meer gaan hangen naar mate je ouder wordt. Ondanks dat kun je het als vervelend ervaren om hangende oogleden te hebben.

Veel voorkomende problemen

Vaak zorgen de bovenoogleden voor problemen. De meest gehoorde zijn bijvoorbeeld:

• Verminderd zicht door voorhangende oogleden
  • Hoofdpijn door het continu aanspannen van de ogen door minder zicht
  • Vermoeide ogen en uitstraling
  • Zware en soms plakkende oogleden
  • Wallen onder je ogen (zakjes)

Wat levert het liften van oogleden op?

Door het liften van je oogleden krijg je een jongere en frissere uitstraling. In sommige gevallen, wanneer er last is van verminderd zicht, zal je zicht toenemen.

Dankzij de Plasmamedical behandeling bij Huidzorg Klinieken kunnen je oogleden gelift worden zonder dat er een operatie nodig is. Zo heb je geen littekens en toch weer een frisse en jonge uitstraling. Ideaal, toch?

Bij Huidzorg Klinieken ben je aan het juiste adres voor het liften van je oogleden. Plan gratis een eerste en vrijblijvend consult in om te kijken welke mogelijkheden er zijn. We geven je graag advies over de mogelijkheden.